Ontdek onze oplossingen

Service

klantenservice@citroenair.nl

Tel: +31 (0)318 59 29 30

Showroom in Veenendaal

  • Op afspraak bezorgd
  • Track & Trace, volg uw pakket
  • Zakelijk bestellen op rekening
  • Digitale facturatie
  • Installatieservice op aanvraag
  • ISO 9001-2008

Betalen

Betaalmogelijkheden

Ideal


Doet u aan internetbankeren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heeft u toegang tot iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op internet.

Waarom zou u kiezen voor iDEAL?

  • U betaalt snel, simpel en veilig online via uw eigen bank.
  • U heeft geen speciale software nodig om iDEAL te gebruiken.
  • Betalen met iDEAL is bij CitroenAir altijd gratis.

 

Creditcard

 


Bij CitroenAir zijn creditcards van o.a. MasterCard en VISA meer dan welkom. Betaling hiermee verloopt veilig. Voor de kenners: via een SSL-beveiligde server. Zodra we uw creditcardgegevens gecontroleerd hebben, versturen we uw bestelling.

 

Betaling binnen 14 dagen na factuurdatum
CitroenAir beoordeelt de aanvraag en behoudt zich het recht voor om deze zonder opgaaf van reden te weigeren en een alternatieve betaalwijze aan te bieden.  Bij grotere bedragen kunnen we eisen dat de bestelling onder rembours wordt verzonden. In dat geval betaalt CitroenAir de rembourskosten.


Betalen aan chauffeur (rembours) + € 15,-
Bij betaling onder rembours, waarbij de betaling wordt voldaan aan de chauffeur, wordt € 15,00 extra verzendkosten gerekend.

Vooraf betalen (na ontvangst van betaling wordt de bestelling verzonden)
CitroenAir stuurt u per e-mail een factuur in PDF-formaat. De producten worden na ontvangst van uw betaling naar u verstuurd.

Afwijkende betalingscondities zijn uitsluitend mogelijk na schriftelijk akkoord door CitroenAir.
Betaling op rekening

Bij CitroenAir kunt u ook op rekening kopen. U dient hiervoor een kopie van het uittreksel van uw KvK inschrijving te mailen naar klantenservice@citroenair.nl. Deze mail wordt in behandeling genomen, uw aanvraag wordt voorgelegd en u krijgt altijd een antwoord of uw aanvraag akkoord is of niet. Op alle aanvragen voeren wij een Creditcheck uit om de kredietwaardigheid te toetsen.

Informatie over factuur

Indien u een vraag heeft over uw betalingen of facturen en u kunt het antwoord niet vinden op deze pagina, dan kunt u uw vraag voor een snelle en juiste afhandeling sturen naar administratie@citroenair.nl.  Vermeldt u hierbij alstublieft de volgende gegevens:

  • Het bestel- of factuurnummer
  • Het betaalde bedrag
  • De datum van betaling
  • Het rekeningnummer waarnaar u het bedrag heeft overgemaakt
  • Het betalingskenmerk dat op uw afschrift vermeld staat
  • De door u gebruikte IBAN nummer
  • De naam van de rekeninghouder
Ook als u een kopiefactuur nodig heeft dan kunt u deze aanvragen via administratie@citroenair.nl. De gegevens op een kopie factuur kunnen niet veranderd of aangepast worden.
Ik heb net een aanmaning gehad, maar ik heb mijn bestelling al betaald

Het kan natuurlijk voorkomen dat de betaling van uw rekening het ontvangen van een aanmaning heeft gekruist. Houdt u er alstublieft rekening mee dat bij vooruitbetaling en betaling op rekening, afhankelijk van uw bank, er een verwerkingstijd van 2 tot 4 dagen geldt. Wanneer u de volledige rekening al heeft betaald, kunt de aanmaning als niet verzonden beschouwen.

Wanneer u een betalingsherinnering heeft ontvangen en u heeft de betaling langer dan vijf werkdagen geleden voldaan op IBAN NL95RABO0307038750, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen wij u om uw klantnummer en de door u gebruikte betalingsgegevens te vermelden in uw e-mail of deze bij de hand te houden als u ons belt.

Houd er rekening mee dat er vanaf de tweede herinnering bijkomende kosten in rekening worden gebracht. Schriftelijke betalingsherinneringen worden verzonden naar het laatst gebruikte factuuradres.

Waar kan ik met mijn vraag over incasso terecht?

Na een overdracht aan het incassobureau heeft CitroenAir geen inzage meer in de gegevens van de betreffende vordering.  Daarom kunnen wij u voor uw vragen alleen verwijzen naar ons incassobureau.  De medewerkers helpen u dan graag verder.

De contactgegevens van het incassobureau zijn:
Intrum Justitia Nederland
Johan de Wittlaan 5
2517 JR Den Haag

Postbus 84096 
2508 AB Den Haag

Heeft u een aanmaning via Intrum Justitia ontvangen?
Voor alle vragen over de aanmaning die u via Intrum Justitia ontvangen heeft:
Tel.: +31 (0)88 020 18 88

Wij vragen u vriendelijk om in de correspondentie altijd uw referentienummer van Intrum Justitia  of uw CitroenAir klantnummer te vermelden.