Ontdek onze oplossingen

Service

klantenservice@citroenair.nl

Tel: +31 (0)318 59 29 30

Showroom in Veenendaal

  • Op afspraak bezorgd
  • Track & Trace, volg uw pakket
  • Zakelijk bestellen op rekening
  • Digitale facturatie
  • Installatieservice op aanvraag
  • ISO 9001-2008

Bezorgen

Verzending van uw bestelling

Onze kleine bestellingen worden bezorgd door DPD pakketservice. Bij aflevering moet er getekend worden voor ontvangst, daarom levert DPD pakketservice geen pakketten af op een postbus adres.

Uw voordelen op een rij:

3 afleverpogingen (reeds na de 1e afleverpoging kan de ontvanger online zelf een nieuwe lever-afspraak via www.nieuwelevering.nl/ invoeren)

De grote bestellingen (meerdere dozen of een pallet(s) worden bezorgd door Expeditie Van Eck.

Het is mogelijk dat u een ander bezorgadres opgeeft dan het factuuradres. Hierdoor kunt u de producten op het kantooradres laten afleveren, op de bouwlocatie of bij uw klant.

 

Express-Service

Kiest u voor DPD 10:00*, DPD 12:00 of DPD 18:00, dan worden uw pakketten de volgende werkdag gegarandeerd voor 10:00 uur, 12:00 uur of voor 18:00 uur bij u geleverd.

Voor vragen over de Express-Service en voor de meerprijs hiervan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Levering met DPD 10:00, DPD 12:00 of DPD 18:00 is mogelijk op maandag tot en met vrijdag.

* DPD 10:00 is binnen Nederland mogelijk voor een beperkt aantal postcodegebieden.

Aflevering op zaterdag

Bij CitroenAir heeft u de mogelijkheid om pakketten op zaterdag te laten afleveren. Deze service is mogelijk voor pakketten naar Nederland, België en Luxemburg. Hiervoor berekenen wij een kleine toeslag.

Neem voor de meerprijs van deze service contact op met onze klantenservice.

Kan uw pakketzending niet op zaterdag bezorgd worden, dan proberen wij het de eerstvolgende werkdag gewoon opnieuw.

Voordelen:

  • Bezorging buiten de standaard bezorgdagen.
  • U hoeft in uw planning doordeweeks geen rekening te houden met de pakketbezorging.
  • Grote kans op een succesvolle eerste bezorgpoging.
  • Indien u toch niet aanwezig bent, doen we de volgende werkdag automatisch een nieuwe bezorgpoging.


Bezorging op zaterdag is niet beschikbaar voor de Waddeneilanden.

Uw pakket online tracken

Als uw bestelling ons magazijn verlaten heeft ontvangt u een verzendbevestiging met daarin het track-en-trace nummer. Aan de hand hiervan kunt u het pakket volgen. Dit geldt alleen voor pakketten die via DPD Pakketservice verzonden worden.

Grotere bestellingen worden verzonden via Expeditie Van Eck. In dit geval ontvangt u geen verzendbevestiging per mail. Voor vragen over de aflevering van uw pakket via Expeditie Van Eck kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Verzendkosten
Onze verzendkosten zijn voor afleveradressen in Nederland € 8,50 per bestelling .
(franco vanaf € 250,00 excl. BTW)

Voor verzendingen naar Duitsland, België en Luxemburg betaalt u € 16,00 verzendkosten. (franco vanaf € 500,00 excl. BTW)

Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal zendingen per bestelling.

De verzendkosten naar andere landen zijn op aanvraag.
Levering buiten Nederland

Aan BTW-plichtige bedrijven in het buitenland wordt op onze factuur geen BTW in rekening gebracht. Dit geldt alleen als Citroen-Air de goederen naar het buitenland verstuurd. 

U dient dan bij uw klantgegevens een geldig BTW nummer te vermelden.

Levertijden

Bij alle artikelen staat een indicatieve levertijd aangegeven. Artikelen die uit voorraad leverbaar zijn, heeft u in Nederland, Duitsland, Luxemburg en België binnen 2 werkdagen in huis.

Voor de artikelen die niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden. Deze levertijden vindt u onder het betreffende artikel.

Wij doen ons best om alles in 1 keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Indien u wenst kunnen wij de producten die voorradig zijn alvast versturen.

Vertraging tijdens verzending

In uitzonderlijke gevallen doet DPD in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling.

Als uw bestelling is verzonden maar u heeft deze nog niet ontvangen dan kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice. Wij onderzoeken dan de reden van de vertraging en proberen de bestelling alsnog zo snel mogelijk te leveren.