Aanmaning - Klantenservice

Betalen

Aanmaning

Het kan natuurlijk voorkomen dat de betaling van uw rekening het ontvangen van een aanmaning heeft gekruist. Houdt u er alstublieft rekening mee dat bij vooruitbetaling en betaling op rekening, afhankelijk van uw bank, er een verwerkingstijd van 2 tot 4 dagen geldt. Wanneer u de volledige rekening al heeft betaald, kunt de aanmaning als niet verzonden beschouwen.

Wanneer u een betalingsherinnering heeft ontvangen en u heeft de betaling langer dan vijf werkdagen geleden voldaan op IBAN NL95RABO0307038750, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen wij u om uw klantnummer en de door u gebruikte betalingsgegevens te vermelden in uw e-mail of deze bij de hand te houden als u ons belt.

Houd er rekening mee dat er vanaf de tweede herinnering bijkomende kosten in rekening worden gebracht. Schriftelijke betalingsherinneringen worden verzonden naar het laatst gebruikte factuuradres.

Schrijf u in op onze nieuwsbrief!

Schrijf u in op de nieuwsbrief en ontvang iedere maand productinformatie, branchenieuws en acties. We sturen gemiddeld 1 nieuwsbrief per maand.

Inschrijven nieuwsbrief