Hoe werkt het retourproces? - Klantenservice

Retouren & service

Hoe werkt het retourproces?

Voorwaarden

Voor een snelle en efficiënte afhandeling van uw retourzendingen verzoeken wij u om altijd contact met ons op te nemen voordat u iets retourneert. Geretourneerde producten komen in aanmerking voor een creditnota als deze voldoen aan de onderstaande voorwaarden:

  • De retourzending geschied binnen 60 dagen na factuurdatum.
  • Het product mag niet gebruikt zijn.
  • Het product wordt teruggezonden in de ongeschonden en originele verpakking, geschikt voor wederverkoop.
  • Producten die speciaal voor u zijn besteld en/of geen voorraad artikel zijn kunnen helaas niet retour genomen worden.
  • Het product moet goed en stevig verpakt zijn in een omdoos om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen.
  • De verzendkosten voor het terugsturen van de producten zijn voor rekening van de koper.

Let op: Wij behouden ons het recht voor om retourkosten in rekening te brengen tot maximaal 25% van de netto verkoopwaarde.

Als u een artikel buiten de gestelde voorwaarden of zonder aangegeven reden terugstuurt dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen en kunnen wij besluiten om toekomstige bestellingen niet meer in behandeling te nemen. Neemt u in geval van twijfel alstublieft contact op met onze klantenservice.

Retour sturen

CitroenAir zal ook de kosten dragen voor de door de koper aan CitroenAir geretourneerde defecte producten. Het product moet goed en stevig verpakt zijn in een omdoos om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen. Neem contact op met onze klantenservice om de defecte producten of onderdelen te laten ophalen.

Schrijf u in op onze nieuwsbrief!

Ja, ik wil de nieuwsbrief ontvangen

Inschrijven nieuwsbrief