Klantenservice

Veelgestelde vragen

Antwoorden op veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je een overzicht met veelgestelde vragen aan onze klantenservice. Hier vind je snel het antwoord op je vraag.

Hoe moet de motor-unit geplaatst worden?

Deze kan zowel horizontaal als verticaal geplaatst worden.

Geeft de kraan warm water?

Nee, de Dyson Airblade Wash+Dry handdroogkraan geeft alleen koud water. Met een mengventiel kan de kraan op een vaste temperatuur ingesteld worden.

Kan ik de producten van Wagner-Ewar ook zonder logo bestellen?

Ja dat is mogelijk zonder meerkosten. Deze producten hebben wij niet op voorraad en moeten worden besteld. Neem voor meer informatie over deze mogelijkheden contact met ons op.

Contact

Kan ik online een bestelling op rekening plaatsen?

Ja dat kan, om op rekening te bestellen neem contact op met CitroenAir voor een aanvraag. Zodra uw aanvraag is goedgekeurd kunt u op de betaalwijze pagina kiezen voor de betaaloptie ‘betalen op rekening’.

Kan ik op rekening bestellen?

Als zakelijke klant kunt bij ons bestellingen op rekening plaatsen en achteraf  (binnen 14 dagen na factuurdatum) betalen.  Neem contact op met CitroenAir om een aanvraag te doen. CitroenAir beoordeelt de aanvraag en behoudt zich het recht voor om deze zonder opgaaf van reden te weigeren en een alternatieve betaalwijze aan te bieden. Afwijkende betalingscondities zijn uitsluitend mogelijk na schriftelijk akkoord door CitroenAir.    

Mail naar orderdesk CitroenAir

Wat is het rekeningnummer van CitroenAir?

Heeft u er voor gekozen om te betalen met een bankoverschrijving? Dan kunt het geld overmaken naar ons rekeningnummer: NL95RABO0307038750. Vermeld bij het betalen altijd uw bedrijfsnaam en ordernummer.

Waarom is de naam van dit product veranderd van Dyson Lightcycle™ naar Dyson Solarcycle™?

De productnaam is veranderd naar Dyson Solarcycle™, omdat hij beter aansluit bij wat onze ingenieurs voor ogen hebben wanneer zij nieuwe lichttechnologie ontwikkelen: zo dicht mogelijk het zonlicht bereiken — van kleurtemperatuur tot kleurweergave-index (CRI), relatieve intensiteit, seizoensgebondenheid, plaats en levensduur. Dit is een wereldwijde aanpassing die vanaf januari 2022 is gelanceerd.

Moet ik vervangende LED-lampjes kopen voor deze lamp?

De ledlampjes gaan tientallen jaren² mee en hoeven niet te worden vervangen. 2 Volgens The Lighting Handbook, Tenth Edition: Reference and Application van de Illuminating Engineering Society (IES), Uitgever: Illuminating Engineering Society; Tenth Edition (30 juli 2011).

Moet ik de koelbuis laten afkoelen voordat ik de armrichting omdraai?

Nee, dat is niet nodig. De koperen koelbuis is altijd koel genoeg om aan te raken.

Kan ik de lamp al in gebruik nemen voordat ik verbinding maak met de Dyson Link-app?

Ja, de lamp werkt ook zonder deze aan te sluiten op de app.

Verkoopt CitroenAir ook de navullingen?

Hier kunt u de navullingen bestellen op onze webshop.

Webshop navullingen

Waar kan ik deze producten vinden in de webshop van CitroenAir?

Hier kunt onze producten vinden in onze webshop.

Webshop merken

Waar wordt de ingo-man® eurodispenser geproduceerd?

De ingo-man® eurodispenser wordt nu grotendeels geproduceerd in de Ierse fabriek in Ballymote.

Welke dispensers omvat het merk ingo-man®?

Naast dispensers van ontsmettingsmiddelen en zeepdispensers biedt het merk ingo-man® andere nuttige producten voor handhygiëne. Deze omvatten pompen, lekbakken, Euroflessen, montageoplossingen, afvalcontainers en nog veel meer.

Hoe vervang ik een ingo-man® fles?

Om te leren hoe, raden we aan de instructievideo te bekijken.

Hoe lang zijn uw gemiddelde levertijden?

Voor voorraadartikelen garanderen wij normaal gesproken een levertijd van 2-3 dagen. Voor alle andere artikelen is dit afhankelijk van de beschikbare voorraad bij de fabrikant en de beschikbare productiecapaciteit. Graag informeren wij u over de mogelijkheden.

Waarin verschilt de ingo-man® plus van zijn imitaties en namaakproducten?

De ingo-man® wordt vaak geïmiteerd, maar nooit gedupliceerd. Een belangrijke kwaliteitsaanduiding is het OPHARDT hologram, dat aan de buitenkant van de behuizing is aangebracht. Een ander belangrijk onderscheidend kenmerk betreft het verwerkte materiaal. De ingo-man® heeft een dikker materiaal dan al zijn imitaties, en het origineel springt er duidelijk uit in een confrontatie.

Hoe moet de ingo-man® plus worden gereinigd en behandeld?

De ingo-man® dispensers zijn geschikt voor handmatige reiniging in een vaatwasser en zelfs voor behandeling in een autoclaaf. Voor ingo-man plus dispensers met elektronica, zoals de touchless dispensers, gelden andere instructies. Zie voor meer details de ingo-man gebruiksaanwijzing.

Wat betekent de naam ingo-man®?

De naam ingo-man® is een samenvoeging van de woorden ingenieur, Ophardt, en manus, wat Latijn is voor hand.

Kan de ingo-man®SmartNose via een app worden geconfigureerd?

Ja, de ingo-man®SmartNose heeft een ingebouwde NFC-chip en kan communiceren met uw NFC-compatibele smartphone. OPHARDT heeft een eigen app ontwikkeld om de smart devices eenvoudig uit te lezen en te configureren.

Met welke ontsmettingsmiddelen is de ingo-man®SmartNose te gebruiken?

De ingo-man®SmartNose is compatibel met de handbediende eurodispensers van de ingo-man®plus serie in 500 ml en 1000 ml formaat.

Kan de hoeveelheid ontsmettingsmiddel die de feedback-LED activeert worden veranderd van 3 ml in een andere hoeveelheid?

Ja, dit is mogelijk. De opnamehoeveelheid van 3 milliliter wordt echter aanbevolen door het Robert Koch Instituut voor de gezondheidszorg.

Wat is de betekenis van de rode LED op de ingo-man®SmartNose?

De rode LED op de ingo-man®SmartNose gaat branden wanneer de ingebouwde batterij een kritiek niveau heeft bereikt en vervangen moet worden.

Wanneer gaat de groene LED van de ingo-man®SmartNose branden?

De groene LED, ook wel de feedback-LED genoemd, gaat branden zodra ten minste 3 ml is ingenomen voor handdesinfectie.

Wat betekent Swiss Made?

De term Swiss Made staat voor de herkomstbenaming van Zwitserse producten. Om het label "Swiss Made" te mogen dragen, moet aan bepaalde criteria worden voldaan. Volgens de Zwitserse wetten ter bescherming van handelsmerken moet minstens 60% van de belangrijkste productie- en fabricagekosten in Zwitserland worden gemaakt om industriële producten als "Swiss Made" te kunnen bestempelen. De PRAESIDIO® voldoet en overtreft alle criteria en draagt met trots het label "Swiss Made".

Hoe lang is de garantieperiode?

Onze PRAESIDIO® desinfecterende dispenser wordt geleverd met twee jaar fabrieksgarantie vanaf de datum van levering. Deze garantie onderstreept ons vertrouwen in de kwaliteit van ons product.

Hoe moet u de PRAESIDIO® behandelen en reinigen?

Houd er rekening mee dat zelfs een hoogwaardig product als de PRAESIDIO® regelmatig onderhoud vereist. Om bedieningsfouten tijdens het schoonmaken te voorkomen, raden wij u aan de Eurofles en de pomp vooraf uit de dispenser te halen. Ook de batterijen moeten voor het schoonmaken worden verwijderd. Als de dispenser op het lichtnet is aangesloten, moet de stekker vooraf uit het stopcontact worden getrokken. De behuizing, sproeikamer, lekbak en bodem moeten met een vochtige doek worden schoongemaakt en eventueel na het drogen met een ontsmettingsmiddel worden afgenomen. De pomp moet van buitenaf onder warm stromend water worden afgespoeld en van binnenuit worden gespoeld. Vervolgens moet de pomp met een geschikt product worden gedesinfecteerd. Ontsmettingsmiddelresten bij de pompuitlaat moeten regelmatig worden verwijderd.

Van welk soort roestvrij staal is de PRAESIDIO® gemaakt?

De behuizing van de PRAESIDIO® hygiënedispenser is gemaakt van gepolijst AISI 304 roestvrij staal. In de standaardversie is de deur van de touchless dispenser van hetzelfde materiaal gemaakt en voorzien van een witte poedercoating (RAL 9016).

Hoe moet de RX Euro dispenser worden schoongemaakt?

De RX Euro dispenser moet met een vochtige doek worden gereinigd en na een voldoende lange droogfase worden gedesinfecteerd. Verwijder de batterijen uit het contactloze dispensersysteem voordat u de dispenser opnieuw gebruikt, om ongewenste activering tijdens het schoonmaken te voorkomen. Het is ook belangrijk om geen schurende en bijtende schoonmaakmiddelen te gebruiken.

Wat zijn de opties voor branding en personalisering van de dispenser?

Naast de klassieke witte versie is de RX eurodispenser verkrijgbaar in drie standaard signaalkleuren. U kunt ook een logo op de bovenkant van het dispenserdeksel plaatsen. Bij de manuele RX Euro dispenser is bedrukking mogelijk op de zijkant van de dispenserbehuizing.

Hoe wordt het aantal slagen per activering ingesteld op de RX 5 T Euro dispenser?

Het aantal slagen per activering kan op de RX 5 T Euro dispenser worden ingesteld met behulp van een kleine schakelaar aan de zijkant van het scharnier van het uitloopdeksel. Standaard staat de RX 5 T Euro dispenser ingesteld op één slag per activering.

In welke situaties is de RX Euro dispenser geschikt?

De RX Euro dispenser is geschikt voor een groot aantal toepassingen. Daartoe behoren zorginstellingen zoals klinieken, ziekenhuizen, dokterspraktijken, revalidatieklinieken en apotheken, maar ook openbare ruimten zoals kantoren, onderwijsinstellingen, winkels of winkelcentra. Deze flexibiliteit wordt mogelijk gemaakt door de vele installatiemogelijkheden en de Euroflesstandaard.

Met welke montageplaat is de RX Euro dispenser combineerbaar

Alle RX Euro dispensers zijn comineerbaar met de montageplaat uit de ingo-man serie. Deze montageplaat wordt met drie schroeven aan de wand bevestigd. Houd er rekening mee dat voor de RX 5 T touchless Euro dispenser een extra adapter nodig is voor montage op de achterwand.

Heeft u geen antwoord gevonden in onze veelgestelde vragen?

Neem gerust contact met ons op bij vragen of opmerkingen. Wij zijn u graag van dienst. Onze klantenservice zal u helpen vinden met wat u nodig hebt. Of bel ons op +31 (0) 318 - 59 29 30.

Hoe goed zijn mijn gegevens beschermd wanneer ik een aangesloten dispenser gebruik?

De dispensers hebben de hoogste veiligheidsnormen voor draadloze transmissie. Met TLS/HTTPS-encryptie zijn uw gegevens maximaal beschermd.

Hoe kan ik een Kanary licentie kopen?

U kunt de licentie voor ons facility management programma bij ons kopen, neem contact met ons op en wij helpen u bij het opzetten. Mail uw aanvraag naar bram.degeus@citroenair.eu

Kan ik de SanTRAL Plus dispensers later aanpassen zodat ze SMART worden?

Ja, met de aankoop van Smart Retrofit Kits kunnen de dispensers snel en gemakkelijk achteraf worden geïnstalleerd. De Smart Retrofit Kits kunnen later apart worden aangeschaft.

Zijn SanTRAL® Plus dispensers alleen verkrijgbaar als SMART versie?

Nee, de dispensers kunnen ook als niet-SMART dispensers worden gebruikt. De dispensers kunnen ook als Smart Ready worden gekocht, zodat ze later SMART kunnen worden.

Uit welke producten bestaat de SanTRAL® Plus serie?

De SanTRAL® Plus serie biedt u de complete oplossing voor uw sanitaire ruimte. Ons productassortiment omvat universele dispensers voor verschillende vloeibare producten, dispensers voor papieren handdoeken met verschillende mechanismen, afvalbakken, speciale afvalbakken voor hygiënische producten, dispensers voor toiletpapier en toiletborstels.

Zou ik een papieren handdoekje of handdroger moeten gebruiken om mijn handen te drogen? Wat is beter?

Handen wassen is een essentiële manier om de verspreiding van bacteriën en virussen te verminderen. Het goed drogen van de handen is een belangrijke stap in dat proces, aangezien vochtige handen tot 1000 keer meer bacteriën kunnen verspreiden dan droge handen.¹ Het is bewezen dat Dyson Airblade™ handdrogers net zo hygiënisch zijn voor het drogen van handen als papieren handdoeken, maar zonder de impact op het milieu of hoge gebruikskosten. 1 Suen et al. 2019 SR en gebaseerd op bacteriën in lucht en aerosols (0,3 tot> 5 micron) gemeten tijdens handdroging in 28.5 m3 testkamer, in een studie uitgevoerd door onafhankelijk extern laboratorium. 7 Getest in een extern laboratorium volgens ISO 22196 op E. coli, Salmonella enterica, Staphylococcus aureus en Klebsiella pneumoniae en ISO 21702 op het H3N2-virus (influenza). 8 Mutters & Warnes (2019) JHI.

Waar staat HEPA voor?

HEPA staat voor High Efficiency Particulate Air. Een echt HEPA-filter, zoals standaard in alle Dyson Airblade™ handdrogers wordt gemonteerd, moet voldoen aan de testnormen EN1822-5 en IEST-RP-CC001.6. Van een filter dat niet als HEPA-filter wordt aangemerkt, kan niet worden bewezen dat het net zo efficiënt werkt.

Is het waar dat de krachtige luchtstroom van Dyson Airblade ™ handdrogers betekent dat er meer deeltjes door de toiletruimte worden geblazen, waardoor een groter risico op de verspreiding van bacteriën ontstaat?

Er zijn een aantal onderzoeken die door de papierindustrie gebruikt worden om misleidende beweringen te doen. Over het algemeen zijn deze onderzoeken niet uitgevoerd onder omstandigheden of scenario's die een werkelijke situatie simuleren die een iemand redelijkerwijs zou kunnen ervaren bij het gebruik van een Dyson Airblade™ handdroger. Onderzoekers die deze onderzoeken hebben uitgevoerd konden een dergelijk resultaat alleen bereiken door plastic handschoenen enorm te besmetten met bacteriën en virussen en ze te drogen met een Dyson Airblade™ handdroger zonder eerst de handen te wassen. Omgekeerd hebben onderzoeken van de Universiteit van Bradford en van de Hong Kong Polytechnic University aangetoond dat Dyson Airblade™ handdrogers bij correct gebruik de bacteriën op de handen juist verminderen. Nieuw onafhankelijke onderzoek van Dyson naar aerosolisatie toont aan dat bij het drogen van handen met een Dyson Airblade™ handdroger niet meer aerosolvorming optreedt dan bij het drogen met papieren handdoekjes - en dat Dyson Airblade™ handdrogers hygiënisch en veilig in gebruik zijn.¹ 1 Suen et al. 2019 SR en gebaseerd op bacteriën in lucht en aerosols (0,3 tot> 5 micron) gemeten tijdens handdroging in 28.5 m3 testkamer, in een studie uitgevoerd door onafhankelijk extern laboratorium.

Wat gebeurt er als de pompen niet regelmatig worden gereviseerd en gereinigd?

Een onvoldoende reiniging van de pompen kan ertoe leiden dat de zuigleiding of de uitlaat verstopt raakt en een goede dosering niet meer kan worden gegarandeerd.

Waarop moet worden gelet bij het voorbereiden en schoonmaken van de pompen?

Met betrekking tot de behandeling en het onderhoud van OPHARDT-pompen moeten de afzonderlijke productinstructies in acht worden genomen. Pompen voor zeep of lotions worden in de regel vaker gereinigd dan pompen voor handdesinfectiemiddelen. Alleen onze recycleerbare DHP-pompen voor eenmalig gebruik hoeven niet opnieuw te worden behandeld en zijn dus een echte tijdsbesparing.  

Voor welke producten zijn de OPHARDT-pompen geschikt?

Het assortiment OPHARDT-pompen is geschikt voor breed scala aan vloeibare zepen, handdesinfectiemiddelen, lotions of pasta's.

Wat is het doel van de siliconen afdichting op OPHARDT pompen?

De siliconen afdichtingen van de OPHARDT-pompen rusten op de openingen van de Euroflessen en dienen om de inhoud te beschermen tegen verontreiniging.

Dragen de Dyson-Airblade handdrogers bij aan duurzaamheid certificaten?

Ja, met het plaatsen van de Dyson Airblade handdrogers kunnen punten verdiend worden voor zowel BREEAM, LEED en WELL Building Standard certificering.

Meer info over Dyson-Airblade & BREEAM

Welke vaardigheden heeft het nieuwe KWC in huis?

Het "nieuwe" KWC combineert alle expertise van de afzonderlijke bedrijven op alle locaties. Het merk KWC staat voor gezondheidsbescherming, duurzaamheid, veiligheid en toewijding. KWC voorziet in alle behoeften van haar doelgroepen in de wereld van vandaag. Dit wordt mogelijk gemaakt door alle vaardigheden en expertise waarover KWC beschikt, of het nu gaat om de productie van roestvrij staal, elektronica, design, ontwikkeling of innovatie, op zes productielocaties in Unterkulm, Ludwigsfelde, Ras Al Khaimah, het Verenigd Koninkrijk, Finland en China.

Wat is de nieuwe strategie van KWC?

Het nieuwe KWC ligt op koers naar wereldwijde groei. Als bedrijf bieden we complete oplossingen voor de sector van Commercial Washrooms en willen we ook in de toekomst indruk maken op onze klanten.

Wat betekent KWC, de nieuwe naam voor Franke Water Systems?

KWC is, na Franke, de bekendste merknaam binnen de divisie Franke Water Systems. Daarom hebben we besloten deze merknaam onder de aandacht te brengen en de hele divisie onder de naam KWC Group AG te exploiteren. Deze naamsverandering is begin maart 2022 doorgevoerd.

Wanneer en waarom zal het merk veranderen?

Toen de divisie Franke Water Systems op 1 mei 2021 onafhankelijk werd, werd de merknaam Franke slechts aan ons "uitgeleend" totdat wij contractueel volledig onafhankelijk werden (eind 2023). Dit betekent dat wij het merk Franke mogen gebruiken tot eind april 2023. Daarna vervalt ons recht om de merknaam te gebruiken.

Hoe vraag ik een offerte aan?

Per telefoon

Een telefoontje naar een van onze verkoopmedewerkers is de eenvoudigste stap om uw offerte aan te vragen. Via het centrale telefoonnummer 0318- 59 29 30 staat ons verkoopteam tot uw beschikking. U krijgt een deskundige medewerker aan de lijn die graag met u meedenkt en garant staat voor de nodige technische ondersteuning.

Per e-mail

U kunt eenvoudig een offerte aanvragen door een e-mail te sturen naar quotes@citroenair.eu

Offerte aanvragen per -email

Is de bedrading voor de Dyson-Airblade dB enkelvoudig of dubbel geïsoleerd?

Ze zijn enkelvoudig geïsoleerd.

Is er een limiet voor het aantal Dyson-Airblade dB handdrogers dat op één voeding kan worden gebruikt?

Er is geen limiet, maar we bevelen aan elk apparaat aan te sluiten op een eigen gezekerde groep.

Hoe vaak moet ik de Dyson-Airblade dB schoonmaken?

Om ervoor te zorgen dat de handdroger optimaal en hygiënisch bljift presteren, moet de Dyson Airblade dB handdroger dagelijks worden schoongemaakt. Raadpleeg de reinigingshandleiding voor nadere informatie.

Heb ik een achterwand nodig voor de Dyson-Arblade V

Achterwanden zijn noodzakelijk voor poreuze wanden.

Kan de Dyson-Airblade V handdroger gebruikt worden in een openbare toiletruimte?

De Dyson Airblade V is compatibel met Doc M. DOC M is de afkorting van Document M. Een DOC M-pakket is een productset met een mindervalidetoilet voor openbaar gebruik, dat voldoet aan de laatste bouwvoorschriften en ergonomisch is ontworpen om de gebruiker maximaal comfort te bieden bij het gebruik ervan.

Geeft de Dyson-Airblade V handdroger warme lucht?

Nee. Handdrogers die warme lucht geven kunnen de groei bevorderen van bacteriën die tijdens het drogen op de handen achterblijven. De Dyson Airblade V gebruikt een standaard klasse 13 HEPA-filter dat 99,95 van de bacteriën uit de lucht van toiletruimten filtert voordat ze op de handen worden geblazen.

Bekijk de Dyson-Airblade V handdrogers in onze webshop

Wat is het verschil tussen Wash+Dry en Airblade Tap?

De Dyson Airblade Wash+Dry biedt nu meer controle over het waterverbruik, is stiller en verbruikt minder stroom.

Voldoet mijn wastafel?

Gebruik de wasbak checklist om dit te controleren.

wasbak checklist

Heb ik een achterplaat nodig voor de Dyson-Airblade 9 KJ?

Het gebruik van een achterplaat wordt aanbevolen voor gebruik op gips- en spouwmuren. Ze kunnen ook worden gebruikt als andere Dyson Airbladeᵀᴹ handdogers worden vervangen.

Hoe vaak moet ik de Dyson-Airblade 9 KJ schoonmaken?

Om ervoor te zorgen dat de handdroger optimaal en hygiënisch blijft presteren, moet de Dyson Airblade 9kJ handdroger dagelijks worden schoongemaakt. Raadpleeg de reinigingshandleiding voor nadere informatie.

Hoe werken de twee vermogensstanden van de Dyson-Airblade 9 KJ?

De vermogensstand kan bij installatie ingesteld worden op Max- of Ecostand. De Maxstand werkt op 900W en levert een droogtijd van 10 seconden. Dit is ideaal voor plekken waar het apparaat intensief wordt gebruikt.In de Ecostand werkt het apparaat op 650W en levert een droogtijd van 12 seconden. Het verbruikt echter slechts 9,1kJ stroom per droogbeurt en is beter geschikt voor kantoren. De vermogensstand kan na de installatie worden gewijzigd, maar in dat geval moet het apparaat van de muur worden verwijderd omdat alleen dan de schakelaar bereikbaar is.

Is het ook mogelijk om een servicecontract te laten opstellen?

Ja, neem hiervoor contact op met CitroenAir. De handdrogers van Dyson zijn de snelste en meest hygiënische handdrogers. Op het gebied van onderhoud heeft de Dyson Airblade™ geen intensief onderhoud nodig. Wel adviseert Dyson, bij intensief gebruik, de handdroger jaarlijks te controleren en waar nodig het HEPA-filter te vervangen. De handdroger blaast de handen droog met gefilterde lucht. Het HEPA-filter zorgt ervoor dat 99,9% van de bacteriën en virussen uit de lucht gefilterd wordt. Het vervangen van het HEPA-filter is een belangrijk onderdeel van het onderhoud aan een Dyson Airblade™, omdat het vuil, wat uit de lucht gefilterd wordt, in het filter achterblijft.

Contact opnemen

Waar kan ik de technische tekeningen van de producten vinden?

Deze kunt u vinden bij de producten op onze webshop onder Documenten.  Mocht u document er niet bij staan neem dan contact op met klantenservice via orderdesk@citroenair.eu  

Hoeveel jaar garantie krijg ik op de producten?

Onze producten zijn gegarandeerd vrij van defecten in afwerking en materiaal bij normaal gebruik gedurende een jaar vanaf de datum van aankoop. Op alle artikelen die u bij ons koopt heeft u garantie. In het geval u een artikel ontvangt dat niet in perfecte staat verkeert, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Dit doen wij, afhankelijk van het artikel, door vervanging of reparatie. Daarnaast gelden voor bepaalde producten fabrieksgaranties.

Garantiebeperkingen

In alle gevallen bestaat het exclusieve rechtsmiddel van de klant ten aanzien van CitroenAir louter uit het repareren en vervangen, ter keuze van CitroenAir, van onder garantie vallende defecte producten of onderdelen. CitroenAir zal ook de kosten dragen voor de door de koper aan CitroenAir geretourneerde defecte producten of onderdelen. De garanties van CitroenAir zoals hierboven genoemd, gelden niet voor schade als gevolg van vandalisme. Een ander rechtsmiddel (waaronder, doch niet uitsluitend, schade naar aanleiding van werk verricht bij klanten op locatie, gederfde winst, gederfde inkomsten uit verkoop, letsel aan personen of schade aan eigendommen of andere vormen van incidentele of vervolgschade) staat niet ter beschikking. Roest en verkleuring van roestvrijstalen onderdelen als gevolg van blootstelling aan barre milieu-omstandigheden en/of chemische omstandigheden worden niet beschouwd als fabricagefouten of materiaalfouten en voor dergelijke omstandigheden wordt dan ook geen expliciete of impliciete garantie gegeven.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

In onze webshop kan je betalen met de volgende betaalmethoden: iDEAL, KBC, Giropay, Bancontact, Sofort banking, Paypal Express Checkout en Creditcard. Er is ook de mogelijkheid om op rekening te bestellen, neem hiervoor contact op met onze orderdesk. orderdesk@citroenair.eu  

Is het mogelijk om zelf een datum te kiezen voor de bezorging van mijn artikel?

Neem hiervoor contact op met onze orderdesk via orderdesk@citroenair.eu

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

De prijzen vermeld op onze website en webshop zijn exclusief BTW. Dit omdat wij een groothandel zijn en aan zakelijke en professionele eindgebruikers verkopen.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor Nederland: Bestellingen met een orderwaarde boven de € 250,00 leveren wij gratis. Wij rekenen € 8,50 verzendkosten bij een lagere orderwaarde. Voor België: Bestellingen met een orderwaarde boven de € 400,00 leveren wij gratis. Wij rekenen € 16,00 verzendkosten bij een lagere orderwaarde. Neem contact met ons op voor de verzendkosten naar andere landen dan bovenstaand. Mail naar orderdesk@citroenair.eu of bel ons op +31 (0) 318 - 59 29 30

Kan ik mijn bestelling volgen?

Artikelen die direct bij ons op voorraad zijn en die voor 14:00 uur via de webshop worden besteld, worden meestal de volgende dag geleverd. Producten die niet op voorraad liggen, zijn langer onderweg. Het product met de laatste leverdatum bepaalt de leverdatum van de gehele bestelling. Heeft u een deel van uw bestelling eerder nodig en gaat uw voorkeur dus uit naar deelleveringen? Neem contact op met uw contactpersoon zoals vermeld op uw orderbevestiging.

Live tracking van pakketten

Als u online iets koopt, wilt u uw aankoop natuurlijk zo snel mogelijk ontvangen. Wij doen er alles aan om dat op een simpele en transparante manier mogelijk te maken. Dankzij live-tracking weet u altijd waar uw pakket zich bevindt. En veranderen uw plannen? Dan kunt u de bezorging online eenvoudig aanpassen.

Kan ik als particulier bij CitroenAir bestellen?

CitroenAir is een groothandel en levert business to business, dus enkel aan zakelijke klanten. Als particulier kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met een installateur bij u in de buurt.

Kan ik ook telefonisch of per e-mail bestellen?

Een telefoontje naar een van onze verkoopmedewerkers is de eenvoudigste stap naar uw bestelling. Via het centrale telefoonnummer +31 (0) 318 - 59 29 30 staat ons verkoopteam tot uw beschikking. U krijgt een deskundige medewerker aan de lijn die graag met u meedenkt en garant staat voor de nodige technische ondersteuning.

E-mail

U kunt eenvoudig bestellen of een vraag stellen door een e-mail te sturen naar orderdesk@citroenair.eu

Neemt u voor prijsafspraken contact op met onze salesafdeling

Hoog volume inkoop, inkoop op maat, contract beheer, duurzaam inkopen. quotes@citroenair.eu

Hoe werkt bestellen op de webshop van CitroenAir?

Kies een product na keuze en voeg deze toe in uw winkelmandje. Vervolgens vult u de contactgegevens/bedrijfsgegevens in om tot slot te kunnen afrekenen.  

Inloggen webshop

Welke producten zijn verkrijgbaar uit de SanTRAL® Plus-reeks?

De SanTRAL® Plus serie biedt u het complete pakket voor uw sanitaire ruimte. Het productassortiment omvat universele dispensers voor verschillende producten, dispensers voor papieren handdoeken met verschillende mechanismen, afvalbakken voor zowel gebruikte papieren handdoeken als hygiënisch afval, dispensers voor toiletpapier en toiletborstels.

Ik heb producten nodig voor een project. Kunnen jullie hierin adviseren?

Ja. CitroenAir is gespecialiseerd in deze advisering. Wilt u  graag een persoonlijke afspraak, bij u of bij ons? Plan dan een afspraak via het contactformulier.

Afspraak maken

Kan CitroenAir de installatie van dit product uitvoeren?

Ja. Neem contact op met onze experts als u vragen hebt over installatieservices.

Contact