Bestel- & productinformatie
Een bestelling plaatsen, productinformatie of advies, offerte aanvragen, montage,bedrijfsadres wijzigen, persoonlijke informatie, login informatie, privacy en veiligheid, catalogus aanvragen.
orderdesk@citroenair.eu
Facturatie
Factuur informatie, creditering, creditcard en iDeal betalingen, e-invoicing, betalingsvoorwaarden.
administration@citroenair.eu
Neemt u voor prijsafspraken contact op met onze salesafdeling
Hoog volume inkoop, inkoop op maat, contract beheer, duurzaam inkopen.
Telefoon: 06 – 109 59133
jan.ploeg@citroenair.eu
Managing Director
Eventuele opmerkingen? Een probleem? Reacties (goed of slecht)? Direct contact opnemen met Bram de Geus, Managing Director van CitroenAir.
bram.degeus@citroenair.eu
Klachten
Wij doen er alles aan om u optimaal van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat een product of onze dienstverlening niet naar uw tevredenheid is. Dan kunt u een klacht indienen. Mail naar customerservice@citroenair.eu.
Na ontvangst van uw klacht, krijgt u binnen 14 dagen een schriftelijke inhoudelijke reactie van ons.
Wij hanteren de volgende definitie voor het klachtenbeleid: Een klacht is een mondelinge of schriftelijke uiting van een verwachting van een klant waaraan niet is voldaan, en waarbij een reactie van ons wenselijk is. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).