Klantenservice

Direct contact

Bestel- & productinformatie

Een bestelling plaatsen, productinformatie of advies, offerte aanvragen, montage,bedrijfsadres wijzigen, persoonlijke informatie, login informatie, privacy en veiligheid, catalogus aanvragen.

orderdesk@citroenair.eu

Facturatie

Factuur informatie, creditering, creditcard en iDeal betalingen, e-invoicing, betalingsvoorwaarden.

administration@citroenair.eu

Neemt u voor prijsafspraken contact op met onze salesafdeling

Hoog volume inkoop, inkoop op maat, contract beheer, duurzaam inkopen.

Telefoon: 06 – 109 59133
jan.ploeg@citroenair.eu

Managing Director

Eventuele opmerkingen? Een probleem? Reacties (goed of slecht)? Direct contact opnemen met Bram de Geus, Managing Director van CitroenAir.

bram.degeus@citroenair.eu

Klachten

Wij doen er alles aan om u optimaal van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat een product of onze dienstverlening niet naar uw tevredenheid is. Dan kunt u een klacht indienen. Mail naar customerservice@citroenair.eu.

Na ontvangst van uw klacht, krijgt u binnen 14 dagen een schriftelijke inhoudelijke reactie van ons.

Wij hanteren de volgende definitie voor het klachtenbeleid: Een klacht is een mondelinge of schriftelijke uiting van een verwachting van een klant waaraan niet is voldaan, en waarbij een reactie van ons wenselijk is. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).

/assets/images/hero-customerservice1.jpg